تبلیغات

کد تبلیغ در اینجا

. در مورد فعالیت هاى كنونى بهائیان و شیوه هایى كه این فرقه در جهت تحقق اهداف بیگانگان در ایران و سایر كشورهاى اسلامى در پیش گرفته توضیح دهید(2)

نویسنده : فرید    |   تاریخ : 1394/11/19 01:15

 

5. طرح روحى

این طرح توسط یكى از بهائیان مهاجر ایرانى به نام «روحى ارباب» در چند سال قبل طراحى و پس از بررسى و اجراى آزمایشى آن در كلمبیا به تصویب «بیت العدل حیفا» - به عنوان بالاترین نهاد تصمیم گیرنده فرقه ضاله بهائیت در سطح جهان ـ رسید. و به عنوان یك «راهنماى عمل» به تمام محافل بهائى ابلاغ گردید. یكى از مهمترین اهداف «طرح روحى» ایجاد بسترهاى لازم براى افزایش آمار تعداد بهائیان است و مسئولان


                 

مركزیت بهائیت براى ایجاد سهولت در دستیابى به این هدف، با یك برنامه ریزى گسترده، مؤسساتى را تحت عنوان «مؤسسه آموزشى» در كشورهاى مختلف ایجاد كردند كه براساس آخرین آمارهاى منتشره از سوى مركزیت بهائیت تعداد این مراكز آموزشى بیش از یكصد مركز مى رسد. مركزیت بهائیت براى دستیابى به اهداف طرح روحى زمان بندى هاى مشخصى را معین كرده كه شامل «نقشه هاى پنج ساله» و «نقشه چهار ساله» است. شعار اصلى نقشه پنج ساله، «دخول افواج مقبلین» نام دارد. مؤسسات آموزشى كه بهائیان در ارتباط با طرح روحى ایجاد كرده اند، افزون بر هیأت مدیره، زیر نظر مشاور قاره اى بهائیت كه از سوى «بیت العدل حیفا» معرفى و تأیید شده است، اداره مى گردد.

تبلیغات فرقه بهائیت در كشورهاى اسلامى، به ویژه خاورمیانه به دلیل حساسیت هاى خاصى كه در مورد آن وجود دارد، براساس یك استراتژى ویژه اى كه از سوى مركزیت بهائیت بدان نام «استراتژى خاموش و پنهان» داده شده، اداره مى شود و براى تحقق اهداف این استراتژى در كشورهاى مسلمان زمان بیشترى در نظر گرفته اند و تا سال 2021 میلادى براى رسیدن به اهداف مورد نظر وقت و فرصت معین كرده اند.[41]

در مجموع امروز بهائیت یك تشكیلات بین المللى است و شهر عكا (قبله بهائیان كه در اسرائیل قرار دارد) مركز همبستگى و پیوند آنها با صهیونیسم است. اهداف آنان با اهداف صهیونیسم گره خورده و به یكدیگر احترام متقابل دارند. بیشترین پیروان بهائیت، در كشور آمریكا ساكنند. تشكیلات آنان در تمام كشورهاى جهان ـ به ویژه كشورهاى آفریقایى و آسیایى - شعبه دارد و براى خود تبلیغ مى كنند.[42] امروزه آنان در سطح بین المللى فعالیت خود بر ضد ایران، اسلام و تشیع را به نحوى شدت بخشیده اند و عملاً بهائیت به یكى از بازوهاى پرتحرك نظام سلطه جهانى، به ویژه در خاورمیانه، مبدل شده است.

دوم. فعالیت كنونى بهائیت در رابطه با ایران

تشكیلات استعمارى بهائیت همزمان با تحركات وسیع خود در سطح جهان، سیاست خویش را بر تبلیغ گسترده و علنى در داخل كشور استوار كرده و تلاش مى نماید تا با تجدید سازمان بهائیت در داخل، اهداف شوم سیاسى، فرهنگى و اقتصادى خود را به شكل صریح، بى پروا و گستاخانه پیش ببرد؛ تا جایى كه مركز تشكیلات جهانى بهائیت مستقر در اسرائیل به تشكیلات بهائیت در ایران دستور داده است به مناسبت فرا رسیدن یكصدمین سالگرد درگذشت عباس افندى در سال 2021. م باید تا این سال ده در صد از جمعیت ایران بهائى شوند. در این راستا برنامه هاى تشكیلات بهائیت در رابطه با ایران در دو بخش خارجى و داخلى عبارتند از:

الف. خارج از كشور:

1. حمایت استكبار جهانى، به ویژه آمریكا، در پوشش دفاع از حقوق بشرآزادى بیان و عقیده كه همواره به حمایت رسمى از تشكیلات بهائیت ایران پرداخته است. همانگونه كه گذشت پس از پیروزى انقلاب اسلامى، شاهد خیل عظیم قطعنامه هایى هستیم كه توسط دولت و نمایندگان آمریكا كشورهاى غربى و مجامع بین المللى در طرفدارى از جاسوسان بهائى و محكومیت ایران به تصویب رسیده اند و تلاش مى كنند در راستاى فشارهاى سیاسى و نظامى خویش، همپاى شرایطى چون صلح خاورمیانه، پرونده هسته اى ایران، آزادى بهائیت را به عنوان یك اقلیت دینى مطرح سازد.

جالب این است كه برخى روشنفكران داخلى وابسته به مراكز سلطه جهانى، هم به بهانه دفاع از حقوق بشر، از اقدامات خائنانه عناصر بهائى و گروه هاى انحرافى ضاله حمایت مى كنند. شبكه هاى خبرى وابسته به صهیونیسم و رسانه هاى گروهى آمریكا نیز به حمایت هاى گسترده تبلیغى براى بهائیت مى پردازند تا در كنار اقدامات دولت و مجلس نمایندگان آمریكا، زمینه ها و بسترهاى لازم را براى تحقق اهداف سلطه جویانه خود توسط بهائیان فراهم آورند. تشكیلات بهائیت در ایران نیز از این فرصت جهت پیشبرد اهداف خویش بهره مى برد.

2. كارشكنى در روند پرونده هسته اى ایران در آژانس بین المللى انرژى اتمى، در شرایطى كه ملت مسلمان ایران راه خود را براى كسب علم و پیشرفت در علوم جدید و مخصوصاً انرژى هسته اى هموار ساخته، كارشكنى و گسترش تبلیغات بهائیان، فشارهاى بین المللى را براى تسلیم و دست كشیدن از این تكنولوژى مضاعف نموده است. بدیهى است چنین خیانت هایى از قبل طراحى و برنامه ریزى شده و بیت العدل نیز بار دیگر به وظیفه وجودى خود عمل نماید.[43]

3. نفوذ تشكیلات بهائیت در سازمان ملل بعنوان عضو رسمى سازمان غیردولتى ملل متّحد و ارتباط با اپوزیسیون خارج از كشور كه از این طریق جهت اعمال اهداف خود در كشورها، بهره مى برد.

ب. داخل كشور:

1. تغییر ذهنیت مردم ایران درباره این تشكیلات از یك مسلك منحرف و دستگاه جاسوسى براى بیگانگان، به شهروندانى عادى و بى خطر با شیوه هاى مختلف از جمله مظلوم نمایى و بهره گیرى از محافل جهانى مانند سازمان حقوق بشر.

2. پخش مداوم شبهات فكرى و عقیدتى در باره اصول و فروع دین اسلام خاصه تشیع، از طریق رسانه هاى دیدارى، شنیدارى و نوشتارى به ویژه اینترنت.

3. ترویج فمنیسم در جهت معارضه با استحكام و سلامت پایه هاى خانواده و تضعیف احكام اسلام.

4. تلاش جهت نفوذ در ساختار سیاسى براى دستیابى به اسرار نظام، كم كردن حساسیت ها و مقاومت هاى مسولان نظام درباره فرقه بهائیت و كمرنگ جلوه دادن خطر این فرقه؛ به عنوان نمونه سران تشكیلات بهائى در ایران با برخى از كاندیداهاى مستقل مجلس وارد مذاكره شده و به این كاندیداها گفته بودند كه ما بهائى ها این تعداد رأى داریم و حاضریم به نفع شما وارد صحنه شویم به این شرط كه اگر شما وارد مجلس شدید از حقوق ما دفاع كنید.[44]

همچنین در این زمینه شاهد دستورالعمل فرقه ضاله بهائیت به پیروان خویش براى شركت در كنكور سال 1386 مى باشیم؛ این دستورالعمل هنگامى صادر شد كه سازمان سنجش ستون مذهب را در فرم هاى ثبت نام مراكز آموزش عالى كشور حذف كرد. در چنین شرایطى فرقه ضاله بهائیت تلاش مى كند عناصر خویش را بعد از اخذ مدارك تحصیلى دانشگاهى به مراكز دولتى نفوذ داده و اهداف استعمارى اربابان خود را دنبال نماید.[45]

5. تلاش براى افزایش جمعیت؛ پس از پیروزى انقلاب شكوهمند اسلامى ایران، بهائیانى كه در ایران ماندند على رغم سیاست هاى اعلام شده از سوى دولت جمهورى اسلامى در خصوص كنترل جمعیت، در جلسات خود نسبت به این مسئله، با حساسیت برخورد كرده و تصمیم گرفتند كه همچنان به تولید نسل و افزایش جمعیت خود ادامه دهند. هدف آن ها از این تصمیم عبارت است:

یك. افزودن جمعیت فرقه بهائیت، جهت گرفتن امتیازات بیشتر،

دو. منزوى نشدن به دلیل كمى جمعیت در شهرها و روستاها،

سه. آماده نمودن جوّ براى افزایش فعالیت هاى سیاسى خود.[46]

6. تلاش براى بالانشان دادن تعداد بهائیان در ایران به مثابه گامى مقدماتى و محكمه پسند جهت دستیابى به رسمیت قانونى؛ یكى دیگر از شگردهاى تبلیغاتى فرقه صهیونیستى بهائیت تلاش براى بزرگ نمایى تعداد این فرقه در داخل ایران مى باشد چنانكه در بسیارى از آمارها كه غربى ها طى سال هاى اخیر مى دهند با ارائه آمارى مضحك تعداد بهائیان ایران را حتى از تعداد مسیحیان، یهودیان و زرتشتى ها بیشتر دانسته و مدعى هستند جامعه بهائى ایران بزرگ ترین اقلیت مذهبى غیر مسلمان در ایران است.[47]

در دستورى تشكیلاتى نیز، سران بهائیت خواسته اند تا آمار بهائیان حاضر در كشور بزرگ نمایى شده و تعداد را از آن چه كه هست، بسیار بیشتر نشان دهند. به این منظور به بهائیان كشور در سر شمارى ها دستور، داده اند كه در ستون «دین» یا در ستون «سایر» درج نام «بهائى» كنند. با این همه نتایج بدست آمده از سر شمارى عمومى سال هاى 1375 و 1385 نشان مى دهد، آمارهاى ادعائى آنها به هیچ وجه صحت ندارد. مطابق آنچه در سایت رسمى مركز آمار ایران آمده،[48] ستون «سایر و اظهار نشده» در سال 1385 تعداد 263199 نفر از 70472846 جمعیت كل كشور (یعنى سى و هفت صدم در صد) بوده است.[49] اگر سهم بهائى ها از ستون «سایر و اظهار نشده»، پانزده در صد هم باشد شاید بتوان گفت آمار بهائیان ایران در سال 1375 و 1385 حدود 25 و 40هزارنفر تخمین زده شود، كه فاصله بسیار زیادى با میزان ادعائى بیت العدل كه این آمار را 300 هزار نفر اعلام كرده است، دارد.[50]

7. بازگشت سرمایه داران و نخبگان فرهنگى (اخراجى یا فرارى ) بهائى به ایران جهت قبضه اقتصاد و فرهنگ كشور و نیز تأمین پشتوانه مالى براى تبلیغ بهائیت و پیشبرد اهداف تشكیلاتى آن. چنانكه در این زمینه شاهد اخبار متعددى نظیر؛ خرید دسته جمعى زمین هاى شهرك بهارستان اصفهان توسط بهائیان، نفوذ بهائیان در بازار دارو و...، در رسانه ها مى باشیم.

8. احیاى اماكن مقدس بهائى در ایران از طریق نفوذ در سازمان میراث فرهنگى و سوق دادن ایرانیان و افراد توریست به عنوان بازدید از اماكن باستانى به مكان هاى یاده شده.



 

[41]. ماهیت و اهداف طرح روحى، روزنامه كیهان، 22 شهریور 1385، ص 8.

[42]. پیوند و همكارى متقابل بهائیت و صهیونیسم، محمدرضا نصورى، مجله انتظار ش 18.

[43]. جوابیه مردمى كانون فرهنگى رهپویان وصال شیراز به نامه سرگشاده جامعه بهائى ایران به رئیس جمهور، واحد فرق انحرافى.

[44]. سید كاظم موسوى گفت و گو، خبرگزارى فارس، 3/2/1387.

[45]. روزنامه جمهورى اسلامى، ستون جهت اطلاع، 11/10/1385.

[46]. ر.ك: خبرنامه فرهنگى اجتماعى، شماره 106، ص 28 و نیز شماره 108، ص 44 45.

[47]. بخش فارسى رادیو فرانسه، مورخه 14/11/1375.

[48]. ر.ك: پایگاه اینترنتى درگاه ملى آمار؛www.sci.org.ir

[49]. ضمن آنكه این آمار هم شامل كلیه كسانى است كه به هر دلیلى نخواسته اند دینشان را اظهار كنند كه شامل همه دگر اندیشان اعم از كمونیست ها، توده اى ها، شیطان پرست ها، بودائى ها و سیك ها و بهائى ها و... مى تواند باشد.

[50]. البته اگر تشكیلات بهائى این آمار را قبول ندارد مى تواندآمار دقیق تسجیلى خود را منتشر نماید. یك احتمال هم مى تواند این باشد كه بهائیان بر خلاف دستور تشكیلاتى بیت العدل، به دلایل متعددى از جمله، عدم اعتماد به دستورات سرى آن، برخوردارى از مواهب اجتماعى، شغلى و تحصیلى، خود را در سرشمارى ها مسلمان اظهار نموده تا راحت تر زندگى كنند. این امر البته در بهائیت سابقه هم دارد؛ طبق متون بهائى، عبدالبهاء در فلسطین خود را مسلمان جازده و در نماز جمعه مسلمین شركت مى كرده و خود را مقید به احكام اسلامى مى نمایانده،  تا راحت تر زندگى كند. ر.ك: آمار بهائیان ایران، سایت بهائى پژوهى، 2/9/1386



برچسب ها:روحی, بهائیت, داخل, خارج, امریكا,

  |   دیدگاه ها ()

نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.

جستجو در عناوین مطالب

تبلیغات

کد تبلیغ در اینجا

نظرسنجی

سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟





آمار سایت

  • کل بازدید:
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

امکانات


TOOLS SALAVAT





logo-samandehi

نماد اعتماد درگاه Pay.ir

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic