صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
little boy(پسر کوچولو)نابرابری حقوق انسانی در بهائیتاحمدالحسن الیمانیمعرفی کتب نقد مدعی یمانینشست خبری نجات یافتگان بهائیتعقائد و افكار بهاییانعلی محمد باب آموزگار داشته ؟سخنان عبدالبهاء در مونترال و نقد آن
موضوعات
آمار
● آمار مطالب کل مطالب : 549 کل نظرات : 0 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 0 ● آمار بازدید بازدید امروز : 1,757 بازدید دیروز : 2,181 بازدید کننده ارمزو : 75 بازدید کننده دیروز : 195 گوگل امروز : 0 گوگل دیروز : 0 بازدید هفته : 15,873 بازدید ماه : 28,846 بازدید سال : 28,846 بازدید کلی : 28,846 ● اطلاعات شما آی پی : 3.238.186.43 مروگر : سیستم عامل :
آرشیو
لینک های دوستان

دزدی خدای بهاییان

میکائیل
:
بازدید : 4

در اینجا مطالبی را جهت روشن شدن اذهان می آوریم..

مراد بها این است كه سنه ی ستین (60) هجری در حدیث مزبور اشاره است به سنه ی 1260 هجری قمری كه در آن سال علی محمد باب به ادعا و دعوت، قیام كرد. عالی و دانی، این خیانت را فهمیده است. حتی حاج محمد كریم خان كرمانی، رئیس فرقه ی شیخیه، در كتاب «تقویم العوج»، صفحه ی 176، كاملا این حرف را رد كرده است. در كتاب «فلتات اهل ایمان» صفحه ی 256 و كتاب «دزد بگیر» در صفحه ی 29، حدیث نقل شده ی حسینعلی را آورده و رد نموده اند؛ حالا شاید سؤال شود حدیث چه عیبی دارد كه مورد هجوم موافق و مخالف قرار گرفته است؟ بشنوید:

اولا - «سئل عن الصادق» از نظر عربی، غلط و كلام از فصاحت بیرون می رود. باید می نوشت «سئل الصادق».

ثانیا «سنه» نیست بلكه «شبهه» است.

ثالثا «ستین» نیست بلكه «لیستبین» است.

حالا از اشكالات دیگر صرف نظر می كنیم. اصل روایت در بحارالانوار، چاپ امین الضرب (كمپانی) از صفحه ی 200 شروع می شود. اگر چاپ قدیم در دسترس نبود، بحارالانوار چاپ جدید، جلد 53، صفحه ی 3، سطر 8 به بعد، روایت مفصل مفضل آورده شده است. فقط مطلب مورد استشهاد نقل می گردد در صفحه ی 201 چاپ قدیم، سطر 9 به بعد و صفحه ی 3 چاپ جدید، سطر 8 به بعد چنین می نویسد.

«قال المفضل: یامولای! فكیف بدؤ ظهور المهدی علیه السلام و الیه التسلیم؟ قال علیه السلام: یا مفضل! یظهر فی شبهة لیستبین فیعلو ذكره و یظهر امره، و ینادی باسمه و كنیته و نسبه و یكثر ذلك...».

«فرمود یا مفضل: ظاهر گردد در حالت شبهه تا آشكار شود امر او و بالا برود ذكر او».

خوانندگان عزیز بدانند در فقرات قبلی از این جملات كه نقل شد از تعیین وقت ظهور، مأیوس می گردد و لذا از كیفیت ابتدای ظهور، سؤال می كند سؤال این است: «ای مولای من! ابتدای ظهور مهدی و تسلیم مردم به آن حضرت چگونه است»؟ حضرت فرمود: «ای مفضل! در هیأت و وضع مشتبهی ظاهر گردد تا اینكه عاقبت واضح و آشكار شود امر او و بالا گیرد و بلند شود ذكر او و ظاهر گردد امر او و به اسم و كنیه و نسبش ندا شود...».

و لذا خوانندگان محترم اگر دقت كنند علاوه بر اشكال ادبی، در مطلبی كه نقل شده اصلا و ابدا كلمه ی «سنة ستین» وجود ندارد و در حدیث، تعیین سنه ی ظهور نشده؛ بلكه در صدر حدیث، مفضل دوبار سؤال از وقت ظهور نموده و امام صادق علیه السلام جدا نفی توقیت نموده اند و حتی در احادیث دیگر هم وجود دارد كه: «كذب الوقاتون». پس حدیث هم علی محمد باب را تكذیب می كند و هم حسینعلی بها را كه ایقان را جهت جا انداختن علی محمد باب نوشته است.( یك شب جمعه در ساری، محمد مردانی ،انتشارات: سپهر آذین،  چاپ: دوم چاپ: زمستان 1384)
ازآنجاکه رهبران بهاییت باخدعه ونیرنگ ودروغ خودشان راباب امام وپیامبرویاخدا به مردم معرفی کرده اند،لذاازهرگونه وسیله برای به حق جلوه دادن خوداستفاده کرده وخواهندکرد.

ازآنجاکه رهبران بهاییت باخدعه ونیرنگ ودروغ خودشان راباب امام وپیامبرویاخدا به مردم معرفی کرده اند،لذاازهرگونه وسیله برای به حق جلوه دادن خوداستفاده کرده وخواهندکرد.

مطالب مرتبط
انقلاب اسلامی و بهائیت
نقدهای وارده بربهاییت2
نقدهای وارده بربهاییت1
حزب سیاسی بهاییت
یاران ابلیس1
شعارصلح عمومی
بهاییت وجلب اعتمادكامل اسرائیل
ایادی امرالله
ارسال دیدگاه
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
آخرین مطالب ارسالی سایت
مطالب محبوب
مطالب تصادفی